Design News

Posts from a specific category

Nie znaleziono.

Travel Articles

Posts grid-carousel with navigation

Nie znaleziono.

Latest Posts

An order of latest posts with a category filter

  • Praca to nasza pasja

    O nowych technologiach w branży drukarskiej oraz o tym, jak sprawić, by praca stała się pasją, rozmawiamy z Rafałem Gołdą, właścicielem drukarni offsetowej Intromax, w wolnych chwilach zapalonym motocyklistą, windsurferem i snowboardzistą.

    Redakcja
    2016/06/02
    0
  • Czasopismo klasy premium

    Czy Polacy są w stanie wydać na sofę 30 tys. zł? Jak ich do tego nakłonić i jakich środków używać? O działaniach contentowych w branży produktów premium rozmawiamy z Aleksandrem Czarnym, prezesem Salonu Meblowego Arka, w którym można kupić meble zaprojektowane przez topowych światowych designerów.

    Redakcja
    2016/06/02
    0
  • Content marketing B2B a filmy wideo

    Content marketing to opowieść o firmie, o jej produktach, o otoczeniu biznesowym, o rynku, na którym działa. Narracja contentmarketingowa prowadzona jest zarówno przez słowo pisane, jak również za pomocą innych narzędzi komunikacji. W dobie nowych technologii i szybkiego rozwoju portali społecznościowych dużą popularnością w marketingu treści cieszą się filmy wideo. Jak tworzyć content z wykorzystaniem tego narzędzia?

    Kamil Dudek
    2016/06/02
    0
  • Event też content

    W obecnych czasach klienci nie chcą już być biernymi odbiorcami reklamy, oczekują interakcji i wartości dodanej, natomiast właściciele marek oczekują od klientów lojalności i zaangażowania w promocję marki. Dlatego też wiele korporacji i organizacji wybiera eventy do promocji swoich marek i przekazywania wiedzy o swoich produktach.

    Anna Jędrocha
    2016/06/02
    0
  • Eventy w komunikacji biznesowej

    Eventy firmowe są ważnym ogniwem w komunikacji business-to-business (B2B). Stanowią one nie tylko znakomitą okazję do integracji pracowników danej firmy, ale przede wszystkim są narzędziem służącym budowaniu i wzmacnianiu relacji biznesowych. Na takie wydarzenia warto więc zapraszać osoby, z którymi współpracujemy na co dzień i z którymi łączą nas relacje o charakterze biznesowym.

    Joanna Rzepecka-Zienko
    2016/06/02
    0
  • Różne kanały, jeden przekaz

    Komunikacja w oparciu o treści jest solidnym filarem pozycjonowania marki WIŚNIOWSKI i jak żadna inna forma sprawdza się w kontakcie z klientem. Aby jednak content marketing zadziałał, najpierw trzeba spełnić kilka warunków.

    Magdalena Woźniak
    2016/06/02
    0
  • Odpowiednia komunikacja to podstawa

    Marketing treści jest narzędziem uniwersalnym, dzięki czemu może być wykorzystywany w każdej branży. W przypadku branży medycznej duże znaczenie w działaniach contentowych ma wsparcie ze strony ekspertów – głównie lekarzy. O tym, jak powinna wyglądać profesjonalna komunikacja do pacjentów, rozmawiamy z Marcinem Radziwiłłem, prezesem Fundacji Medicover i redaktorem naczelnym „medMagazynu” – czasopisma pacjentów sieci prywatnych centrów medycznych Medicover.

    Redakcja
    2016/06/01
    0
  • Nikt już nie czyta bełkotu analityka

    Praktyka pokazuje, że content marketing wyrasta na jedno z najważniejszych narzędzi w komunikacji kierowanej do uczestników rynku finansowego i wpływa na zwiększenie sprzedaży w tym sektorze. Dlaczego?

    Paweł Kosmala
    2016/06/01
    0
  • Przyszli rodzice potrzebują contentu

    Każdy klient oczekuje konkretnych informacji, podanych w przystępny i atrakcyjny sposób, popartych wiedzą i doświadczeniem ekspertów. Innymi słowy – każdy klient oczekuje contentu. Sposób prezentacji treści jest szczególnie istotny wówczas, gdy odbiorcami przekazu są rodzice spodziewający się potomstwa. Do takich właśnie osób trafia magazyn „Bezpieczna Przyszłość”, wydawany przez Polski Bank Komórek Macierzystych (PBKM).

    Tomasz Baran
    2016/06/01
    0
  • Jak dzielić, aby mnożyć?

    Dziesiątki stron internetowych i setki artykułów. Wyszukiwarka aż kipi ilościowymi wynikami dla frazy „content marketing”. Zalecenia i porady, złote myśli i zasady… Wszystkie z jedną wspólną bazą: „…strategia polegająca na pozyskiwaniu klientów za pomocą publikacji przydatnych i bardzo atrakcyjnych treści…”. Proste? Na pierwszy rzut oka nie za bardzo… Bo jak stworzyć „przydatne i bardzo atrakcyjne” treści dla sektora produktów i usług wysokospecjalistycznych, często niszowych, trudnych, nieatrakcyjnych i niezrozumiałych dla konsumenta? I żeby były jeszcze wystarczająco efektywne – w końcu pamiętajmy o ROI…

    Grzegorz Polus
    2016/06/01
    0

I am text block. Click edit button to change this text.

I am message box. Click edit button to change this text.

I am message box. Click edit button to change this text.

I am message box. Click edit button to change this text.

Image

I am message box. Click edit button to change this text.

These Tabs

I am text block. Click edit button to change this text.

Development
Design
Marketing

I am message box. Click edit button to change this text.

Help us donate money for homeless people

Donate

A Map

Progress

Development
Design
Marketing

Section 1

I am text block. Click edit button to change this text.

Section 2

Development
Design
Marketing

Video Widget