Business Development Manager 7R Logistic

Prowadzona we właściwy sposób komunikacja business-to-business (B2B) pozwala firmie osiągnąć dobrą pozycję w jej otoczeniu biznesowym. Jednym z jej elementów jest utrzymywanie zindywidualizowanych relacji z poszczególnymi partnerami biznesowymi czy instytucjami, które są ważne z punktu widzenia działalności firmy. Bardzo dobrą okazją do zacieśniania takich więzi są imprezy okolicznościowe. Na ważne, z punktu widzenia firmy, wydarzenia – takie jak np. wejście na kolejny rynek, premiera nowego produktu czy ważny jubileusz – warto więc zapraszać osoby, z którymi na co dzień stykamy się na polu biznesowym.
Dla 7R Logistic – firmy deweloperskiej zajmującej się przygotowaniem, realizacją i zarządzaniem nowoczesnymi parkami logistycznymi – takim wydarzeniem było otwarcie Centrum Logistycznego Kraków Kokotów 1. Jest to pierwsza magazynowa inwestycja firmy na terenie województwa małopolskiego. Swoją działalność na rynku powierzchni logistycznych 7R Logistic rozpoczął od Pomorza. W tej części Polski jest jednym z największych właścicieli nieruchomości magazynowych. Park Logistyczny Gdańsk Kowale to obecnie prawie 80 tys. m2. Sukces osiągnięty na północy Polski firma planuje powielić również na południu. Wydarzenie związane z inauguracją pierwszej magazynowej inwestycji w Małopolsce było więc idealnym momentem, by poinformować o tym zainteresowane środowiska.

Na uroczystość zaproszono gości do nowo wybudowanego centrum logistycznego (całkowita powierzchnia obiektu to ponad 13 tys. m2). W specjalnie wydzielonej strefie magazynu powstało miejsce eventu – z niezbędnymi multimediami, odpowiednią aranżacją i oczywiście zapleczem gastronomicznym. Wśród uczestników znaleźli się: przedstawiciele władz, instytucji rządowych, partnerzy biznesowi, obecni oraz potencjalni klienci, a także dziennikarze z lokalnych mediów.
Dzięki zorganizowaniu imprezy wewnątrz obiektu goście mieli szansę zwiedzić magazyn od środka, a także zapoznać się z zastosowaną w nim nowoczesną technologią. W obiekcie został bowiem wdrożony innowacyjny system do autoidentyfikacji i śledzenia towarów. System zapewnia śledzenie stanu magazynowego w czasie rzeczywistym, automatycznie sczytuje dane ze znaczników do systemu magazynowego oraz śledzi produkt od momentu wejścia do momentu wyjścia z magazynu. Projekt ten został częściowo sfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Wydarzeniu towarzyszył szereg przygotowań. Oczywiście oprócz spraw związanych bezpośrednią z organizacją eventu należało zadbać o niezbędne materiały promocyjne. Tuż przed otwarciem magazynu ruszyła oficjalna strona internetowa inwestycji. Na niej, oprócz najważniejszych informacji związanych z nowo otwartym magazynem i kontaktu do przedstawicieli firmy, pojawiała się również zakładka „wirtualny spacer po magazynie” oraz wersja demo systemu do śledzenia produktów, który został wdrożony w magazynie. Oprócz witryny internetowej, wydano publikację typu custom publishing. Na jej łamach zamieszczono artykuły nt. inwestycji oraz systemu wdrożonego w magazynie. Pojawiły się również analizy eksperckie, dotyczące rynku powierzchni magazynowych w Polsce oraz informacje nt. działalności firmy 7R Logistic. Wydrukowane egzemplarze czasopisma były rozdawane podczas uroczystości otwarcia magazynu. Dodatkowo, od momentu rozpoczęcia budowy obiektu, za pośrednictwem oficjalnych komunikatów prasowych wysyłanych do mediów, publikowane były informacje na temat inwestycji oraz postępów związanych z jej budową.

Na uroczystości inaugurującej działalność Centrum Logistycznego 7R Logistic Kraków Kokotów 1 wzięło udział ponad 150 osób. W mediach branżowych, jak i lokalnych, pojawiło się wiele publikacji relacjonujących to wydarzenie.

Skomentuj artykuł

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>