W 1997 roku grupa niezależnych polskich hoteli, reprezentujących najwyższy standard usług, postanowiła połączyć siły wobec stale zwiększających udział w rynku zagranicznych sieci. Chodziło o stworzenie wspólnego programu marketingowego, który, z jednej strony, umożliwiłby przygotowanie ciekawej oferty i realizację wspólnej strategii marketingowej, a z drugiej, pozwolił zachować autonomię każdego ze zrzeszonych hoteli w ramach grupy.
Efektem tej idei jest powstanie Polish Prestige Hotels&Resorts, która to inicjatywa skupia obecnie 36 hoteli. Wspólne kampanie reklamowe i PR, program lojalnościowy, jedna, nowoczesna platforma bookingowa oraz wspólne elementy identyfikacji wizualnej, przy założeniu autonomii każdego z hoteli, to najważniejsze cechy przedsięwzięcia spod znaku PPH&R. Swoją ofertę kieruje zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Ci pierwsi to przede wszystkim rodziny z dziećmi, pragnące spędzić czas w ciekawym miejscu, osoby ceniące relaks i korzystające z bogatej oferty spa&wellness. Klienci korporacyjni to przede wszystkim organizatorzy różnego rodzaju konferencji, eventów czy imprez integracyjnych, szukający ofert na wysokim poziomie.
Potrzeba,czyli brakujące ogniwo
Grupa PPH&R od początku bardzo silnie stawiała na działania w internecie. Stąd kolejne, coraz bardziej nowoczesne wersje wspólnej platformy bookingowej. Również kampanie reklamowe w internecie czy prasie to od zawsze mocna strona PPH&R. Wspólny program lojalnościowy „Prestige Club” od początku przynosił spodziewane rezultaty. Powstała jednak potrzeba mocniejszego wsparcia wizerunku grupy w każdym ze zrzeszonych hoteli. Obiekty, zachowując autonomię w ramach grupy, dysponują bowiem własną, wypracowaną identyfikacją wizualną, kolorystyką i sposobami ekspozycji własnych materiałów reklamowych. Próba ograniczenia tej autonomii kłóci się z ideą założycielską PPH&R, więc należało stworzyć takie rozwiązanie, które w niczym nie ograniczy niezależności hoteli, ale będzie jednocześnie widocznym i silnie spajającym elementem wspólnej komunikacji grupy PPH&R. Efektem tego działania powinna być, po pierwsze, świadomość gościa, że przebywa w obiekcie zrzeszonym w Polish Prestige Hotels&Resorts, a po drugie, każdy z gości powinien poznać również inne hotele grupy.
Magazyn, czyli rozwiązanie
Pomysł magazynu prasowego, adresowanego do gości hotelowych, kolportowanego w pokojach oraz lobby prasowych wszystkich zrzeszonych obiektów grupy, pojawił się w 2009 roku. Agencja Feniks Media Group, posiadająca już doświadczenie w tworzeniu magazynów prasowych dla branży HORECA, zaproponowała ciekawą koncepcję redakcyjną i graficzną oraz interesujący model biznesowy. Jeśli chodzi o koncepcję redakcyjną, to magazyn posiada stałe działy, odpowiadające najważniejszym kierunkom komunikacji i narracji PPH&R. Czytelnik znajdzie więc w kwartalniku teksty na temat spa&wellness, sposobów na aktywne spędzanie wolnego czasu, prezentację nowych hoteli, kącik kulinarny szefów kuchni restauracji hotelowych. Ważnym elementem są okładkowe wywiady z gwiazdami. Jeden artykuł w każdym numerze poświęcony jest organizowaniu konferencji czy imprez integracyjnych. W każdym z tekstów, jako eksperci, wypowiadają się przedstawiciele poszczególnych hoteli.
Magazyn początkowo liczył 16 stron.

„Twoje Miejsce” to magazyn prasowy, skierowany do gości hotelowych.
Obecnie stale wzbogaca swoją zawartość tematyczną i objętość, która obecnie oscyluje wokół 28 stron. W związku z dużą popularnością tytułu wśród gości oraz rozwojem PPH&R w roku 2013 zwiększył się również nakład magazynu.
Magazyn posiada wersję e-wydania, dostępną zarówno na komputery PC, jak i urządzenia mobilne. Planowany jest lifting layoutu i dalsze prace, zmierzające w kierunku uatrakcyjnienia treści, a także rozwój contentu w kierunku SEO optymalizacji.
„Twoje Miejsce” jest nie tylko pozytywnie oceniane przez czytelników, ale również przez zarządy poszczególnych hoteli. Trudno się dziwić, bowiem magazyn jest elementem uatrakcyjniającym pobyt w hotelu. PPH&R osiągnęło zamierzony cel – stworzenia ciekawego i atrakcyjnego narzędzia komunikacji wspólnych treści i wartości dla całej grupy.