Specjalista w dziedzinie projektowania graficznego na potrzeby content marketingu. W chwilach wolnych podróżnik po różnych wymiarach dźwiękiem opisanych.

Wiele firm posiada elementy identyfikacji wizualnej. Są nimi na przykład: kolorystyka, typografia oraz inne stałe elementy graficzne. Zebrane w system, stanowią znak rozpoznawczy danej firmy, powinny być więc wykorzystywane we wszelkich działaniach marketingowych. Nie inaczej jest w przypadku, gdy firma zostaje wydawcą magazynu prasowego. Warto zatem zadbać o to, by powstający layout był spójny z tymi wytycznymi oraz innymi materiałami graficznymi wydawcy. Istniejące już publikacje, katalogi, strona www – te elementy powinny stanowić spójną całość wraz z magazynem prasowym, traktowanym jako narzędzie marketingowe.

Magazyn „WIŚNIOWSKI News” to przykład wydawnictwa, którego szata graficzna jest ściśle zintegrowana z identyfikacją wizualną firmy WIŚNIOWSKI. Dlatego stanowi doskonałe dopełnienie pozostałych narzędzi marketingowych, którymi obecnie posługuje się ta firma.

Magazyn „WIŚNIOWSKI News” to przykład wydawnictwa, którego szata graficzna jest ściśle zintegrowana z identyfikacją wizualną firmy WIŚNIOWSKI. Dlatego stanowi doskonałe dopełnienie pozostałych narzędzi marketingowych, którymi obecnie posługuje się ta firma.

Skomentuj artykuł

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>