Specjalista w dziedzinie projektowania graficznego na potrzeby content marketingu. W chwilach wolnych podróżnik po różnych wymiarach dźwiękiem opisanych.

Wiele firm posiada elementy identyfikacji wizualnej. Są nimi na przykład: kolorystyka, typografia oraz inne stałe elementy graficzne. Zebrane w system, stanowią znak rozpoznawczy danej firmy, powinny być więc wykorzystywane we wszelkich działaniach marketingowych. Nie inaczej jest w przypadku, gdy firma zostaje wydawcą magazynu prasowego. Warto zatem zadbać o to, by powstający layout był spójny z tymi wytycznymi oraz innymi materiałami graficznymi wydawcy. Istniejące już publikacje, katalogi, strona www – te elementy powinny stanowić spójną całość wraz z magazynem prasowym, traktowanym jako narzędzie marketingowe.

Magazyn „WIŚNIOWSKI News” to przykład wydawnictwa, którego szata graficzna jest ściśle zintegrowana z identyfikacją wizualną firmy WIŚNIOWSKI. Dlatego stanowi doskonałe dopełnienie pozostałych narzędzi marketingowych, którymi obecnie posługuje się ta firma.

Magazyn „WIŚNIOWSKI News” to przykład wydawnictwa, którego szata graficzna jest ściśle zintegrowana z identyfikacją wizualną firmy WIŚNIOWSKI. Dlatego stanowi doskonałe dopełnienie pozostałych narzędzi marketingowych, którymi obecnie posługuje się ta firma.

Skomentuj artykuł

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>