Redakcja magazynu ENGAGE

W grudniu 2012 roku świat obiegła informacja, że zmagający się z problemami finansowymi amerykański „Newsweek” przerywa wydawanie magazynu w wersji papierowej, stawiając na wydania online. W marcu tego roku ukazało się pierwsze, po dłuższej przerwie, wydanie papierowe „Newsweeka”. Jim Impoco, redaktor naczelny podkreśla, że strategia „Newsweeka” musi zakładać większy udział czytelników w przychodach magazynu. „Musimy dążyć do modelu opartego na prenumeratorach, a sam magazyn powinien być produktem premium typu boutique” – wyjaśnia Impoco. Nowy naczelny magazynu „Newsweek” wyraził przekonanie, że wersja drukowana magazynu nie musi
pochłaniać aż tak dużych nakładów finansowych.
Źródło: www.printpoweruk.co.uk

Skomentuj artykuł

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>