Video Widget

I am text block. Click edit button to change this text.

I am message box. Click edit button to change this text.

I am message box. Click edit button to change this text.

I am message box. Click edit button to change this text.

Image

I am message box. Click edit button to change this text.

These Tabs

I am text block. Click edit button to change this text.

Development
Design
Marketing

I am message box. Click edit button to change this text.

Help us donate money for homeless people

Donate

Section 2

Development
Design
Marketing

Section 1

I am text block. Click edit button to change this text.

A Map

Progress

Development
Design
Marketing

Latest Posts

An order of latest posts

  • Wyróżnij się albo zgiń

    O znaczeniu treści w budowaniu komunikacji marki i zaangażowaniu klienta, cechach nowoczesnego marketera oraz wielkim przeobrażeniu, jakie przeszła firma WIŚNIOWSKI, rozmawiamy z Katarzyną Świderską, Dyrektorem Marketingu w firmie WIŚNIOWSKI, pasjonatką pozycjonowania marek.

    Redakcja
    2014/06/04
    0
  • Wykorzystać potencjał

    Gdy po okresie bezkrytycznej fascynacji content marketingiem nadszedł czas na weryfikację, okazało się, że tworzenie treści w celu budowania społeczności wokół brandu wcale nie jest proste. Myślenie o tej formie marketingu jako koniecznej tylko dlatego, że „wszyscy to robią”, w prosty sposób może doprowadzić do przepalenia budżetu. Jak uniknąć „błędów młodości” i wykorzystywać potencjał content marketingu tak, aby był skuteczny?

    Redakcja
    2016/06/01
    0
  • Wydawca

    Wiele firm posiada elementy identyfikacji wizualnej. Są nimi na przykład: kolorystyka, typografia oraz inne stałe elementy graficzne. Zebrane w system, […]

    Jerzy Gorczyca
    2014/06/02
    0
  • W poszukiwaniu maksimum

    Jakie idee powinien zawierać nowoczesny plan marketingowy? Co należy zrobić, aby je osiągnąć? Maksimum wyników jest celem każdego działania.

    Dariusz Wajs
    2014/05/30
    0
  • Trendy

    To na pewno najbardziej zmienny, ale istotny czynnik, który ma wpływ na wygląd publikacji. Wydając własny magazyn prasowy, firma musi […]

    Jerzy Gorczyca
    2014/06/02
    0
  • Teraz kreacja!

    We współczesnym świecie wygląd produktu decyduje o pierwszym wrażeniu odbiorcy. A na podstawie pierwszego wrażenia wyrabia się trwałe opinie. Podobnie jest z magazynami prasowymi. Toteż tworzenie oprawy graficznej to ważny etap w procesie powstawania każdej publikacji tego typu. Warto przyjrzeć się bliżej paru istotnym elementom, o których trzeba pamiętać przy kreowaniu layoutu magazynu. To one ostatecznie decydują o tym, czy szata graficzna publikacji będzie atrakcyjna dla odbiorcy i skuteczna w realizacji celów, jakie stawiamy przed magazynem.

    Jerzy Gorczyca
    2014/06/02
    0
  • Tematyka

    W publikacji, jaką jest magazyn prasowy, słowo i grafika tworzą mariaż, którego efektem powinien być jasny, przejrzysty i skuteczny przekaz. […]

    Jerzy Gorczyca
    2014/06/02
    0
  • Tell your story

    Co w praktyce nam daje content marketing? Jak treść może tworzyć społeczność, udzielać odpowiedzi, podbijać ranking naszej strony w Google? Poznajmy skuteczne, wydajne i nowoczesne narzędzie, jakim jest content marketing. Jego potencjał jest bowiem ogromny.

    Paweł Kosmala
    2014/06/04
    0
  • Silna grupa czyli dream team

    Czy content marketing może integrować wokół wspólnego celu? Jakie narzędzia marketerzy mogą wykorzystywać? I gdzie w tym wszystkim jest cel kluczowy – zwiększenie sprzedaży? Warto poznać „case” Fundacji Polish Prestige Hotels&Resorts, która od dłuższego czasu z powodzeniem realizuje strategię contentmarketingową.

    Krzysztof Jędrocha
    2014/06/04
    0
  • Różne kanały, jeden przekaz

    Komunikacja w oparciu o treści jest solidnym filarem pozycjonowania marki WIŚNIOWSKI i jak żadna inna forma sprawdza się w kontakcie z klientem. Aby jednak content marketing zadziałał, najpierw trzeba spełnić kilka warunków.

    Magdalena Woźniak
    2016/06/02
    0
  • Przyszli rodzice potrzebują contentu

    Każdy klient oczekuje konkretnych informacji, podanych w przystępny i atrakcyjny sposób, popartych wiedzą i doświadczeniem ekspertów. Innymi słowy – każdy klient oczekuje contentu. Sposób prezentacji treści jest szczególnie istotny wówczas, gdy odbiorcami przekazu są rodzice spodziewający się potomstwa. Do takich właśnie osób trafia magazyn „Bezpieczna Przyszłość”, wydawany przez Polski Bank Komórek Macierzystych (PBKM).

    Tomasz Baran
    2016/06/01
    0
  • Praca to nasza pasja

    O nowych technologiach w branży drukarskiej oraz o tym, jak sprawić, by praca stała się pasją, rozmawiamy z Rafałem Gołdą, właścicielem drukarni offsetowej Intromax, w wolnych chwilach zapalonym motocyklistą, windsurferem i snowboardzistą.

    Redakcja
    2016/06/02
    0