O znaczeniu treści w budowaniu komunikacji marki i zaangażowaniu klienta, cechach nowoczesnego marketera oraz wielkim przeobrażeniu, jakie przeszła firma WIŚNIOWSKI, rozmawiamy z Katarzyną Świderską, Dyrektorem Marketingu w firmie WIŚNIOWSKI, pasjonatką pozycjonowania marek.
Gdy po okresie bezkrytycznej fascynacji content marketingiem nadszedł czas na weryfikację, okazało się, że tworzenie treści w celu budowania społeczności wokół brandu wcale nie jest proste. Myślenie o tej formie marketingu jako koniecznej tylko dlatego, że „wszyscy to robią”, w prosty sposób może doprowadzić do przepalenia budżetu. Jak uniknąć „błędów młodości” i wykorzystywać potencjał content marketingu tak, aby był skuteczny?
Wiele firm posiada elementy identyfikacji wizualnej. Są nimi na przykład: kolorystyka, typografia oraz inne stałe elementy graficzne. Zebrane w system, […]
We współczesnym świecie wygląd produktu decyduje o pierwszym wrażeniu odbiorcy. A na podstawie pierwszego wrażenia wyrabia się trwałe opinie. Podobnie jest z magazynami prasowymi. Toteż tworzenie oprawy graficznej to ważny etap w procesie powstawania każdej publikacji tego typu. Warto przyjrzeć się bliżej paru istotnym elementom, o których trzeba pamiętać przy kreowaniu layoutu magazynu. To one ostatecznie decydują o tym, czy szata graficzna publikacji będzie atrakcyjna dla odbiorcy i skuteczna w realizacji celów, jakie stawiamy przed magazynem.
Co w praktyce nam daje content marketing? Jak treść może tworzyć społeczność, udzielać odpowiedzi, podbijać ranking naszej strony w Google? Poznajmy skuteczne, wydajne i nowoczesne narzędzie, jakim jest content marketing. Jego potencjał jest bowiem ogromny.
Czy content marketing może integrować wokół wspólnego celu? Jakie narzędzia marketerzy mogą wykorzystywać? I gdzie w tym wszystkim jest cel kluczowy – zwiększenie sprzedaży? Warto poznać „case” Fundacji Polish Prestige Hotels&Resorts, która od dłuższego czasu z powodzeniem realizuje strategię contentmarketingową.
Komunikacja w oparciu o treści jest solidnym filarem pozycjonowania marki WIŚNIOWSKI i jak żadna inna forma sprawdza się w kontakcie z klientem. Aby jednak content marketing zadziałał, najpierw trzeba spełnić kilka warunków.
Każdy klient oczekuje konkretnych informacji, podanych w przystępny i atrakcyjny sposób, popartych wiedzą i doświadczeniem ekspertów. Innymi słowy – każdy klient oczekuje contentu. Sposób prezentacji treści jest szczególnie istotny wówczas, gdy odbiorcami przekazu są rodzice spodziewający się potomstwa. Do takich właśnie osób trafia magazyn „Bezpieczna Przyszłość”, wydawany przez Polski Bank Komórek Macierzystych (PBKM).
O nowych technologiach w branży drukarskiej oraz o tym, jak sprawić, by praca stała się pasją, rozmawiamy z Rafałem Gołdą, właścicielem drukarni offsetowej Intromax, w wolnych chwilach zapalonym motocyklistą, windsurferem i snowboardzistą.