Specjalista w dziedzinie projektowania graficznego na potrzeby content marketingu. W chwilach wolnych podróżnik po różnych wymiarach dźwiękiem opisanych.

Należy pamiętać, że magazyn prasowy to nie sztuka dla sztuki. Nie tworzymy go dla siebie, nie na potrzeby branżowych konkursów, ale dla czytelników. Zatem kluczowe jest poznanie grupy, do której chcemy kierować przekaz. Znajomość odbiorcy to zresztą warunek sine qua non większości działań marketingowych. Podczas procesu kreacji należy dostosować powstający layout do potrzeb, przyzwyczajeń i gustów przyszłych czytelników.

Odbiorcami magazynu „Bezpieczna przyszłość” są rodzice, zwłaszcza przyszłe mamy. Dlatego, dobierając elementy graficzne tego magazynu, zadbaliśmy,  by był on kobiecy i spełniał powierzoną mu funkcję informacyjną.

Odbiorcami magazynu „Bezpieczna przyszłość” są rodzice, zwłaszcza przyszłe mamy. Dlatego, dobierając elementy graficzne tego magazynu, zadbaliśmy, by był on kobiecy i spełniał powierzoną mu funkcję informacyjną.

Skomentuj artykuł

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>